Szczegóły
powrót do listy przetargówDostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.
Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.
Bychawa: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni
Szkoły Podstawowej w Bychawie.
Numer ogłoszenia:255095 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I; ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Bychawie ul. Szkolna 8, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660197 fax 081 5660142
• Adres strony internetowej; www. spbychawa. ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II; PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego i
miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie transportem Wykonawcy o ładowności 10ton do składu Zamawiającego w następujących ilościach i asortymencie:
węgiel kamienny –o następujących parametrach:
- asortyment kostka o parametrach - 25 -08-09 ( odpowiednio: kaloryczność-
zawartość popiołu – zawartość siarki) w ilości 20ton.
- asortyment miał MI o parametrach: - 25 -12 -06 ( odpowiednio: kaloryczność zawartość popiołu – zawartość siarki) w ilości 180ton.
II.1.4). Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) : 09111000-0
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II.1. 7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data zakończenia 31.08.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM , EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz zaakceptują projekt umowy.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w
złożonych dokumentach i oświadczeniach zgodnie z formułą:
- spełnia,
- nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia:
a) wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy stanowiącego
załącznik nr 2 do SIWZ,
d) oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art.24 ustawy- z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655. ze zm.), stanowiącego załącznik nr 3 do
SIWZ
e) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
2. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez osobę ( lub osoby) podpisujące ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. spbychawa. ebip. lublin. pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
1 ) Szkoła Podstawowa w Bychawie ul. Szkolna 8,
2) pobrać ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Bychawie ul. Szkolna 8, lub przesłać do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 12.01.2010r., do godziny 10 º º
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).