Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa im. Polski Niepodległej w Bychawie

Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.

Data ogłoszenia
2009-12-29
Termin składania ofert
2010-01-12 12:00
Treść

Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.

 

Bychawa: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni   
                           Szkoły Podstawowej w Bychawie.   

Numer ogłoszenia:255095 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009 
                           OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy:  zamówienia publicznego 
SEKCJA I;  ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES:  Szkoła Podstawowa w Bychawie ul. Szkolna 8, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660197 fax 081 5660142 
     • Adres strony internetowej;  www. spbychawa. ebip.lublin.pl 
I. 2)  RODZAJ ZAMAWIAJACEGO:  Administracja samorządowa 
SEKCJA II;  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Dostawa węgla kamiennego i 
            miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia:    dostawy. 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  Dostawa  węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie transportem Wykonawcy  o ładowności 10ton do składu Zamawiającego w następujących ilościach  i asortymencie: 
węgiel kamienny –o następujących parametrach: 
- asortyment kostka  o parametrach -   25 -08-09 ( odpowiednio: kaloryczność- 
zawartość popiołu – zawartość siarki)  w ilości 20ton. 
- asortyment miał  MI  o parametrach: - 25 -12 -06 ( odpowiednio: kaloryczność zawartość popiołu – zawartość siarki) w ilości  180ton. 
II.1.4). Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) :   09111000-0 
               
II. 1. 5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 
II. 1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 
II.1. 7)  Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 
       data  zakończenia  31.08.2010r. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE  PRAWNYM , EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM. 

III.1)  WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA 
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia 
                                                             wadium. 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
       1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli   
             przepisy prawa nakładają obowiązek ich  posiadania, 
    2)   posiadają wiedzę i doświadczenie, 
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym  oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
      4 )  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
            zamówienia 
2.  W  postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie 
     podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz   zaakceptują projekt umowy. 
3. Ocena spełniania w/w  warunków  dokonana zostanie  w oparciu o informacje zawarte w 
   złożonych dokumentach i oświadczeniach zgodnie z formułą: 
    -  spełnia, 
    -  nie spełnia. 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu 
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia: 
a)  wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, 
b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o   
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
c)  oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy stanowiącego 
załącznik nr 2 do SIWZ, 
d)  oświadczenia, że nie  podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
publicznego na podstawie art.24 ustawy- z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień 
publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655. ze zm.),  stanowiącego załącznik nr 3 do 
SIWZ 
e)  zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 
2. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z   
       oryginałem przez osobę ( lub osoby) podpisujące ofertę. 


SEKCJA IV: PROCEDURA 


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony. 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:  nie. 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.  spbychawa. ebip. lublin. pl 
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
1 )   Szkoła Podstawowa w Bychawie ul. Szkolna 8, 
2)    pobrać ze strony internetowej. 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 
Ofertę należy złożyć w  sekretariacie  Szkoły Podstawowej w Bychawie ul. Szkolna 8, lub przesłać  do siedziby Zamawiającego w terminie do  dnia 12.01.2010r., do godziny 10 º º 
IV.3.5) Termin związania ofertą:  okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania  ofert).

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Anna Krajewskadodano do BIP dnia 29-12-2009 14:42:04